My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, January 21, 2012

Happy Birthday....MsTips.

Semalam....kami kawan2 meraikan birthday....MsTips....yang ke....hmmmm.....susah nak kire! Kalu pi tolak...campur... bahagi...darab pun...tak dapat jawapannya. Hanya orang yang genius jer....yang mampu bagi jawapan yang betul.

Sambil diringi lagu birthday oleh musician....
waiter membawa kek kepada
birthday girl....yang nampak tergezut...gitu.

MsTips.....tgh malu2....n Incik2 musician
masih belum habis nyanyi lagi.

Amani yang comel....sedang
memakan kek birthday MsTips
dengan jayanya.
Aku tak bole lupa bapaknya bercerita
yang dia dan Amani makan nasi n sup kambing
semangkuk beso kat China.
Ala....bapak Amani....berapa suap la si Amani
tu mampu makan. Kabo je la...kamu yang makan.


Semua yang hadir......adalah termasuk photographer...
Ada yang tak dapat hadir...last minutes..
macam Mr. T n family sebab Mr. T lambat
sampe dari meeting kat Ipoh.
Pastu Kak S yang berada di Batu Pahat
n Mr. Tam yang.....ada hal.
Sorang lagi adalah Mr. H yang.....setakat ni attendance
sangat tidak memuaskan.
Tapi....Kak S kata.....dia akan belanja aku n
MsTips kemudian.....
Kepada MsTips....hepi birthday 2 u. Moga kamu dimurahkan rezeki, dirahmati Allah dunia dan akhirat dan semoga segala doa dan harapan dimakbulkan olehNya. Amin....

10 comments:

blog-tips-kurus said...

syukran.. merci beaucoup.. (>.<)

*kena pecah kaca pecah gelas ke ni??
tapi bapak Amani memang dah terpecah sepiring tu.... hhmmm.... (",)

ghost writer said...

Puan Rohani punya besday..wah,apsal aku tak tau.

eh..sori.hepi besday,puan Rohani aka ms Tips.semoga semakin sukses.

Jumir said...

MsTips...hmmm...pecah kaca pecah pinggan...nasib Intekma Resort tk charge pampasan.

Jumir said...

Ye...Incik Ghost...saje tk jemput u...kang depa ingat party Halloween plak..sb jemput 'hantu'.

Jang said...

Happy birthday Ms tips.

najihah sahami said...

waa...meriah eh..hehe

Jumir said...

Jang....bg la adiah kt aku ni....walaupun birthday MsTips....hang bg je adiah kt aku.

Jumir said...

Mmg meriah Najihah....mlm tu mmg seronok.

sya hassan said...

meriahnyee.. woah.. siap ade musician lagi.. hehe

berselera je tgk si Amani makan kek.. habis mulot comot2.. XD

Jumir said...

Sya...Amani mmg comel. Tp organizer lg comel...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK