My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, December 4, 2011

Wahai Cik Mata.....tolong la tido malam ni...

Orang dewasa perlukan 6-8 jam tidur sehari. Kanak-kanak perlukan masa tidur yang lebih panjang, golongan warga usia emas pula perlukan masa yang lebih pendek di antara 4-5 jam sehari. Masalah tidur merujuk kepada gangguan pada corak tidur. SUMBER : Pertubuhan Kesihatan Mental Malaysia.

 
Malam tadi...aku minum 3 air ni dan aku tak dapat tido sampai pg.
Lepas solat Subuh dalam 6.30 pg......baru aku dapat tido.
Dan....aku bangun @ 9.00 pg dan sampai sekarang
sikit pun aku tak rasa mengantuk.

Harap2 malam ni aku dapat tido dengan jayanya. Aku ni keje jaga kewangan...so selalu busy keje spashly akhir tahun cenggini n bila bermulanya awal tahun Januari nanti busy aku akan sambung-menyambung macam kilat. Sebagai tanda komitmen pada keje....aku takkan bercuti sepanjang Disember ni dan maybe Januari tahun depan pun.....aku bekukan cuti untuk diri sendiri. Februari 2012 nanti.....aku nak pi bercuti seminggu n maybe habiskan masa dengan tido lama2 sikit tanpa rasa stress n rasa bersalah.

3 comments:

blog-tips-kurus said...

sebab dah LAAAAAAAAAMAAAAA sangat tak bersenam la tu!!

che sakinah said...

huaagh!! sama la kita!! @_@

nak tidor tampa rasa stress dan bersalah jugak!

Cahaya Itu Indah said...

Jom pi bercuti kat pulau. Pasti leh tido lena.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK