My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Thursday, September 22, 2011

Kisah Dongeng

Mulanya aku tak tau la nape kawan aku Zila n Ita dok berebut ringtone lagu kisah dongeng nyanyian Stacy ni. Depa kata tu lagu depa. Hmmm...kesian kat composer n penulis liriknya. Mulanya aku buat bodo je bile dengor lagu ni....tapi bile aku dengor2 betul2....aku pikir2 betul2....aku rase lagu tu.....memang sesuai dengan kami bertiga.....hehehe...tetibe masuk nama aku sekali....

Tak kisah la....tapi bagi aku lagu ni best. Cari2 kat internet sekali terjumpa video2 ni termasuk irama instrumental Kisah Dongeng oleh Affan Aizat. Best gak budak Affan Aizat ni buat. Nak tengok video irama instrumental Kisah Dongeng klik kat sini. Nak dengar n tengok nyanyian Stacy, klik bawah.

VIDEO KISAH DONGENG - STACY



LIRIK KISAH DONGENG - STACY

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


Saje letak gambo Major Choi Ryu - Drama Korea Spy Myung Wol.
Citer ni best n aku suke watak Major Choi Ryu tu.
Kiranya...aku tujukan lagu Cinta Dongeng tu kat dia la. Hehehe...

Aku memahami rasa hati dia.....toksah susah2...nak kat
Han Myung Wol tu...aku kan ada....chewahh...!
Sape tak paham apa yang aku kabo...kena nengok citer ni.

7 comments:

blog-tips-kurus said...

'shimida' Major Choi.

'saranghae..' (^.^)

Jumir said...

Tips....Major Choi kabo...dia suke kat aku.

Ms said...

J, tak sangka u suke lagu ni. I pun suke tau.

Jumir said...

Ms...hhaaa...nak mula la tu ngutuk tu.

MNG said...

Hmm...

MNG said...

Hmm...

MNG said...

Hmm...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK