My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, August 20, 2011

Abang Busuk...kata Ayuni...

Kadang2...kata2 yang kluo dari mulut budok umor 2 tahun 5 bulan.....adalah kata2 yang sangat tulus ikhlas dan perlu diberikan perhatian. Kadang2...baik dengor komen depa daripada orang dewasa. Budok2 cenggini memang tak pandai nak menipu.

Sila lihat video kat bawah nih kalu nak dengar pengakuan Ayuni...




Nota kaki/tangan : Auntie Numie sayang Ayuni jugak....

21 comments:

Ms said...

Comelnya...Ayuni tu.

Jumir said...

Hehehe....comel macam sy kan...Ms.

blog-tips-kurus said...

linked..

malangnya 'abang' itu..!!

Jumir said...

Hahaha....mmg kesian kat "abang tu". Tapi Ayuni tak bermaksud apa2...dia pakai cakap jer. Betul ke tak...hanya Ayuni je yang tau.

inche hlovate said...

ayuni yang cumellll :)

ezzu said...

cute n comel jer ayuni tu...hehehe

pe2 pun memg btol..bdk2 kn x suka menipu...

syrupmasin said...

comel lah..haha..budak2 mmg jujur dan ikhlas dari hati :D

Jumir said...

Inche...kecomelan Ayuni telah menyerap kecomelan Auntie Numie (Jumir) dan menyebabkan Auntie Numie kurang comel sedikit. Errr...bole terima ke alasan tu?

Jumir said...

Ezzu....si 'abang' tu idak la busuk...maybe dia terbau sesuatu yang hanya dia jer yang tau. Hahahaha....kesian 'abang'....

Jumir said...

syrupmasin....betul tu...budak2 mmg jujur.

Jang said...

Sapa Ayuni ni? Anak angkat ko ke, comel la dia.

Jumir said...

Di bukan anak angkat aku. Dia ank kwn aku beb. Naanti la aku citer ttg sape Ayuni ni.

ZORA said...

tak dapat tgk video sbb line lmbap..huhhuu..

Jumir said...

Zora....sabaq naa....cuba lagi ye..

Azham Vosovic said...

kasihan si abang hehehhe

e-dieyana said...

cik numie,kite org xdpt tgk video nie...sdh rasanye....

Suhami Ahmad said...

adess.....Ayuni ayuni....hihi

Jumir said...

Azam...nasib la abang tu sporting bile tgk video tu. Hahaha...

Jumir said...

Edie...nanti i emel, ok.

Jumir said...

Suhaimi....Ayuni sure tergelak bsr bile tgk video ni bsr nanti.

e-dieyanna said...

ok...dah dapat tgk...lawak betul anak angkat saya nie...nanti die...dapat jumpa die nanti nak sembang puas2 dgn die...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK