My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, July 19, 2011

Crocodile Safari...


Buaya air masin memang terkenal dengan keganasannya. Sape2 pi dekat2 dengan buaya ni...memang cari penyakit tapi area Darwin, Wilayah Selatan Australia menjadikan buaya ini sebagai tarikan utama pelancongan. Depa memanggil aktiviti tersebut......Crocodile Safari. Gambo kat atas yang diambil baru2 ni...membuktikan yang buaya ni mesra alam rupanya....depa mesra dengan pelancong. Sampai bole sentuh gigi Incik Buaya tu. 

Kabonya.....bukan takat bergambo....pelancong juga berpeluang memberi Incik Buaya ni makan dan berenang bersamanya. Hehehe....ada berani?

10 comments:

blog-tips-kurus said...

buaya oh buaya.. :-)

Jang said...

Menarik percutian camni. Teringin jugak...adventure tu.

MNG said...

Jom tour australia nk,hujung tahun ni boleh?

ghost writer said...

berenang bersama tuh macam ditambah jer..tanpa bayaran pun,saya takkan berani2 nak berenang dengan buaya.dia bukan kenal nama saya pun.haha

anah samsudin said...

nak bergambar pon fikir seratus kali dulu kot..apatah lagi nak berenag..hihi :D

Jumir said...

MsTips...ini buaya sungai...bukan buaya darat.

Jumir said...

Jang...moh pi Australia tapi hang kena belanja aku n MsTips.

Jumir said...

MNG....tak kena minta izin....dulu ke? Hahaha...

Jumir said...

Ghost....I pun tak berani.Cari nahas namanya kalu berenang dengan Incik Buaya itu.

Jumir said...

Cik Anah...silap2 yg tukang tangkap gamba tu pun kena ngap sama.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK