My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, February 7, 2011

Kad astro tertinggal kat kg la plak!!!!

Hmmm...setelah penat meredah jalan jem malam kelmarin...tup....tup!....Baru sedor....kad astro tertinggal kat kampung. Tu la....yang pi gatal tangan bawak balik kampung pasai apa? Huhuuuu....sepinya.....bile tak dapat tengok AXN.....citer CSI (biarpun hanya siaran ulangan!). Malam2 cenggini....aku suke tengok AXN, HBO, Star Movie....

Puas aku cube melayan....rase kureng seronok arini. Tapi kureng berjaya.

Tadi dah tepon kakak suruh dia pos laju. Tapi paham2 jelah pos laju nih....kadang2 tak berapa laju. Tu la....sape suruh lupe.

Bile kad tu tertinggal.....tetibe jer rase rindu....macam org bercinta. Eceh!

14 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

blogwalking la sampai lebam untuk menghilangkn kesunyian...
haha...

naimatulrais said...

awat akak kuar kan.. lain kali selit je kat dlm buku2 kat rumah tu

Jumir said...

Iema....kalu ada astro tak sunyi sangat. Bole tgk tv sampe lebam bijik mata. Huhuuu...

Jumir said...

Naima...

Org bawak kad tu balik sebab kat kampung depa tak langgan Movie. Kg kan ramai kanak2 n bapak kanak2. So, depa langgan cartoon n sport.

Norman said...

Moh, datang umah. Kalau nak tengok tv la kan..

Jumir said...

Ada brannnn.....ke Man?

blog-tips-kurus said...

eheeeeeeeeeeeemmmmmm!!!!
'tiada ulasan'. STK:-)

Noor Hashirin Mohd Hashim said...

tuelah gatal lagi... oklah tue pos laju dari nak kena tempuh jlm jam tue... mn nak?? hehehhee

Jumir said...

Ms Tips....takkan ko taknak ulas apa2 kot.....

Jumir said...

Shirin....idup org tak keruan 2,3 hari ni....tak sabo nunggu pos laju sampe.

nuur an nor said...

aah.jalan ke blog kami2 sume sampai tercabot kaki 2.hihi

Jumir said...

Nuur...Insya-Allah.

cik BB said...

haha,, penanagn astro tu,, sampai rindu mcm org bercinta bagai.hehe

Jumir said...

Cik BB....tadi kite dah dapat kad astro tu....

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK