My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, February 2, 2011

Filem Faster

Rasenya....dah 1/2 bulan dah filem ni ditayangkan

Cuti Hari Wilayah semalam.....aku gunakan untuk pi tengok movie kat TGV Kepong. Semalam takdak citer yang menarik sangat.....pilih punya pilih....last2 aku tengok Faster. Ish....best gak citer nih.

Tu dia.....berketul2 badan The Rock nih.....ni adegan dia kat dalam penjara.

Citer nih tentang sorang banduan (Dwayne Johnson a.k.a The Rock) baru hari pertama keluar penjara.....terus pi bunuh orang. Lepas tu....selama beberapa hari dia kije asyik bunuh orang jer. Apa yang menarik....sebab apa dia pi bunuh orang2 tuh. Citer ni agak ganas....tapi best. Kalu ikut akal fikiran aku....citer nih ada unsur2 citer Tamil sebab hero ni 2 kali ditembak kat kepala...tak mati2. Hish!


Sekali-sekala nengok filem ganas nih....OK gak
daripada asyik layan komedi romantik/seram je.

Ada masa...pi la tengok sendiri ye. Hmmm...aku tengah berkire2 ni....lepas balik cuti CNY, aku nak pi tengok movie lagi....ntah nape kemaruk tengok movie la nih. Maybe sebab tiket free kot....He3. TQ la kepada penaja....MsTips.

4 comments:

ieMa ackLes said...

haaa??? dapat tiket free, nak jugak...

Jumir said...

He3....ieMa...hang kena berkawan baik dgn MsTips...baru bole dapat tiket free.

blog-tips-kurus said...

mmm.. aku rase sape dok klang valley mesti dpt tiket tu-nuffnang bagi laa.. :-)

Jumir said...

Ala...anggap jer ko yg bagi, Tips oii...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK