My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, January 14, 2011

Rusa Lompat Kereta




Oppocot.......!
ROLFSTORP - Seekor rusa melompat sebuah kereta dekat Rolfstorp, Sweden, lapor sebuah akhbar semalam. Gambar haiwan itu melompat dirakamkan oleh seorang remaja berusia 15 tahun, Tove Sjohlm Mute semasa dia bersarapan pagi di rumahnya. Haiwan itu melompat selepas beberapa anaknya berjaya menyeberangi jalan raya itu dengan selamat. Ia melompat bagi mengelak tertinggal jauh daripada kumpulan anak-anaknya. Sumber : Kosmo.

Tengok.....rusa ni sanggup lompat kereta ni demi anak2nya. Ibu mana yang tak sayangkan anak. Ni patut jadi teladan. Binatang pun sayangkan anaknya.

12 comments:

DuniakuAbstrak said...

pergh tinggi betuL rusa tu lompat

Kasim Ahmad said...

huih.. tingginya lompat..

Jumir said...

DKAbstrak...x olympian tuh. Jgn memain.

Jumir said...

Alaa....Kassim....tq comment. He3.

Amiey White said...

hebat ~
wow

Sumandak Kinabalu said...

Betul tu, kita sebagai manusia...ada juga yang sanggup mendera dan buang baby.

Jumir said...

Amiey....Memang hebat.

Jumir said...

Sumandak....aku setuju tuh.

blog-tips-kurus said...

'lompat si rusa lompat!!'

Jumir said...

Tips...jom esok...skipping.

Cahaya said...

Hmm nape la rusa tu g lompat? tak leh tunggu ke lepas kete tu lalu. Betul2 bergadai nyawa. Wtnye lompat xlepas...NI la org kata kan? sayang ank nye pasal xpikir keselamatn diri dah heheheh

Jumir said...

Camtu la bile dah ada anak Ms Cahaya.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK