My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, December 29, 2010

Malaysia Menang Piala Suzuki AFF 2010

Yea.......Yea.......Yea......Malaysia menang dengan aggregat 4-2. Hu.....huu.......! Walaupun aku target 4-3, tapi syukurlah......kite menang 4-2. Berdebar gak tengok asakan demi asakan daripada Indonesia tapi dah rezeki......kite kan. Asak la camne pun.....kite tetap MENANG!!!! Paling cantik gol Safee tadi....n aku suke dengan keeper kite Khairul Fahmi. Bagi aku patutnya Khairul Fahmi yang dapat best player. Tapi depa bagi ketua pasukan Indonesia. Takpe....rejeki dia.




Ni gambo.....tak brape jelas yang aku ambik dari depan tv aku. Tapi nampak kan pialanya.



"Waduh...waduh....kok kalah negara gue.....!" Dialog buatan bagi mamat ni. Kepada peminat bola Indonesia.....sabo je la, toksah dikenang sangat. Kok nya rejeki tidak sampe.


He3.....syabas Malaysia. Teringat zaman main hoki mase sekolah n INTEKMA serta KARISMA
dolu2. Aku pakai jersi nombor 12.

Yea........!!!!!!!

Yea....lagi.......!!!! Syabas pemain2 Malaysia. Ni yang buat aku suke balik nonton bola liga Malaysia nih. Tapi pasukan aku (Pahang...hampeh....)

8 comments:

Jang said...

Seronok tgk bola. Aku lepak ngan Zura ni. Syabas M'sia.

Norman said...

Minah ni memang kaki bola dari dulu sampai sekarang. Jom rai Malaysia menang.

Ms said...

J....bola je awak ni. Bile nak buat entry sy plak ekkk. Kate nak promote nasi lemak sambal sotong.

Jumir said...

Jang....oooo...lepak tak ajak noo. Takpa...apapun M'sia memang best. Tu dah tau M'sia best, nape korang berdua nak migrate, tinggalkan aku plak tu. Huhuuuu....

Jumir said...

Norman....awak nak ajak sy rai kt mane? Ape kate kt umah awak and your wife masak. Kite makan dengan anak2 awak sekali. Amacam? He3....

Jumir said...

Ms....kena ajak I makan nasi lemak sambal sotong sekali lagi....ambik gambo, baru kite buat entry baikkk punya.

blog-tips-kurus said...

ehemmmmm!!! uhuk! uhuk!!
lalalalalaaa....
ramalan aku BENAR belaka 2-1:)

Jumir said...

Eleh....MsTips....kebetulan jer tu. He3

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK